Kun heräsin, ovi oli kiinni... KUTEN AINA. GRRR mä vihaan sitä! neljän seinän sisässä oleminen saa mut surulliseks. Etenkin kun mun seinät ja lattia on valkoset. GRR.
Isä teki munakokkelia aamiaiseks - hänelle ja äidille!!!! Se ei tehny mulle koska mä nukuin! Mä kyl oisin voinu tehä myös mut olin tosi väsyny. Halusin nukkuu vähä pitempää ko normaalisti. On Helatorstai joten ei koulua. Menin ihan normaalisti keittiöö ja olin nii ko "eikö mulla oo aamiaista?" Ne oli jo syöny. Isä oli nii ko "en tehny sulle aamiaista koska aattelin et siekin voit tehä." OLIN VIHANEEEEEEN. Mun piti tehdä munakokkeli ite. Sitte isä tuli mun vieree ja oli sillee et "hey voitko mennä oikealle? teen kahvia" ja "laita lisää maitoa sinne, sillee se maistuu paremmalta" ja kun raastoin juustoa, se oli nii ko "raasta isomalla lautasella, tuo on liian pieni lautanen. Sanoinhan, nyt sitä raastetta on kaikkialla keittiössä." Sitte äidin piti TIETESKII auttaa mua siivoamisessa!!! Se oli sillee et "isä on oikees, seuraaval kerral ota isompi lautanen..." OOGGHHHHH!!!!!
Ei, ei siinä ollut kaikki. Sitte äiti oli niin et "mennään match showhun!!!" ja alko KERTOA MULLE MATCH SHOWN SÄÄNTÖJÄ!!!! AAGHHHH se ei edes TIETÄIS niitä jos MÄ en olis KERTONU SILLE niitä ensin!!!!!! Oon tietäny ne säännöt jtn kuukauden!!!!!!!!! Ja sitten olin sillee et "En haluu mennä sinne." joten se taas "en miekää." Tunnin päästä se sanoo: "Voikohan sinne ottaa normaalin taluttimen?" Mä luulin ettei me ees mennä sinne!
????!!!!!!!