Voitko auttaa mua? En oo ihan varma kaikista jutuista miten vaihtaa tota pohjaa ja sit tätä sivuu ja sillee.
KUUUITENKIN. Oon niin ilonen. Ja väsyny. Ja surullinen.
KUUUITENKIN. Mun BFF soitti mulle et voinko mennä niille, mutta mikä tärkeintä... ME PUHUTTIIN POJISTA!!! se on huippu kun sillä on ihastus. Sitte kun sillä ei oo sellasta, se on aika... TYLSÄ. Sry Pepsi. (mun antama lempinimi sille) MUTMUTMUT. Jukuuu, se saa olla samal köksäntunnil sen ihastuksen kanssa. Oon ilonen sen puolesta. Ne tulee olemaa söpö pari. Mun valinnaistunnit sai mut olemaa samas luokas mun ihastuksen kans... ATKs ja lemmikkieläinkurssilla. KIVAAKIVAAKIVAA. iha sama kuiteski. se ei tykkää musta... mun yhden "kaverin" takia. Sitä paitsi, se on juoppo. En haluu känniläistä. En haluu en haluu en haluu. Vai haluunko?