Ok, juttu on tää, mä AINA oon tai ees näytän että oon ilonen jos joku toinen on, vaikka mä en oikeest oliskaa ilonen. Njoo, siis se OIKEE tilanne on tää
Iskä toi pizzaa kotii syömiseks (nam). Kesken syömisen, BFF soitti. Oikeest se oli huippuu, me oikeestaa oltii JUTELTU viimeks kuukaus sitte. Sillä oli tosi paljon sanottavaa ja nii kyl oli mullakii. Me juteltii synttäreist, pojist, kesäst... ja siis SE OLI IHANAAA ja se kerto TÖRKEITÄ juttuja ja IHANIA juttuja, mut niin kerroin mäkii ja meil oli tosi kivaa jutellees puhelimes jonkuu puolise tuntii. Sit isä hymyili ko se näki mut puhelimes ja sitte läx ko se oli jo syöny. Äiti tiskas. VIHDOIN loputon puhelu loppu ja mä sain syyvvä. Njoo, pizza oli kylmää mut niin oli myös ÄITI. Mä sit kerroin et mun BFF halus et meen niille 7.6. justiisa kun loma siis alkaa. Sit mä olisin niil jonkuu viikon ja siel on myös sen ihana isosisko joka on jtn 1½ vuotta vanhempi ja sen kaveri ja meil olis kivaa nii ko viime kesänäkii ja ja... äiti palauttaa mut maan pinnalle. Se muistuttaa et mä lupasin mennä maatilalle nii ko... kesätöihi. Iskän pikkuserkku omistaa sen maatilan. Me ei oikeestaa sovittu millo meen sinne mut mä ainakii halusin mennä sinne heti ko mahollista. Mut tieteskii eka BFFt. Äiti oli superväsyny ja kun mä rupesin puhumaa siitä puhelinsoitosta, se sano että sen kaveri soitti ja sano että huomenna on matchshow (koirien leikkimielinen näyttely, mä rakastan koirii) ja se halus mennä. Mä oikeestaa suunnittelin mennä biitsille uimaa koirien kaa. Huomenna on melkee 30C lämmintää iha vaa tiedox. Mä sanoin et halusin mennä myös. Sit se vaa lähti ulos. Nyt, mä en voi ees nauttia siit puhelust. Ja sitte viel huomasin että mun koira oli mun huonees ja söi parhaillaa mun makkaroita jotka jätin mun pöyälle. Että mä sit vihaan sitä kun ihmiset pilaa mun hyvän tuulen. GRR.