Joo, en voi KESTÄÄ mun "kavereita". Hei PLIIS.
Kaveri numero 1.
sanoo mua kiukkuseks gorillaks kun en oo hyvällä tuulella. Kaikki ne sanat jotka se keksii, KAIKUU mun päässä. Kiukkunen, raivoisa, ärsyyntynyt, vihainen... voisin vaan syyä sen ja sitte oksentaa.
Kaveri numero 2.
LIIAN kiltti. Se ei voi sanoo "ei" kellekkää. Tänää lyötii vetoo et se ei voi tuua suklaata kouluu ja syyä sitä iha ite. Jos sillä on MITÄ TAHANSA makeeta sen mukana, se aikoo antaa KAIKILLE siitä palasen. Luulempa että puolet siitä makeesta menee jollekkii muulle ja se syö ite loput. Voi pyhä jysäys. En voi kestää sitä kun se ei voi antaa mulle tukee koska sitä pelottaa liikaa että ihmiset jotka ärsyttää mua suuttuu sille. VOI PYHÄ Jysäys.
Kaveri numero 3.
Liian vakava. EI KOSKAAN mitään hauskaa. Paitsi sillon kun sillä on makeeta. Se on kiva VAAN kun se on sokerihumalassa. Jos nyt esimerkiks sanon "ryöstetää PAAANKKIIIIII" se sanoo: "ei! me voidaan saada sakot tai... tai.. JOUTUA VANKILAAN!" IHAN TOSISSAAN!! Ihan kun mie, kilttien ihmisten kuningas, voisin ikinä ryöstää pankin. Hei pliis.
Kaveri numero 4.
Ei oikeestaan kaveri. Enemmänki exfrendi. Se on surkein ystävä surkeiden ystävien listassa. Ruokailussa se vielä syö, mutta me ollaan jo syöty, se sanoo: "hei oottakaa mua." meillä on tylsää joten me otetaa lisää ruokaa. Me syödään syödään sitten se on syöny joten se LÄHTEE sanomatta mitään!!!! Sitten me tullaan pian ja kysytää "miks et oottanu meitä" ja se on vaa et "oli tylsää enkä jaksanu istuu." OOGGHHHH
Kaveri numero 5.
exBFF. nyt se esittää mulle kauheen kivaa ja sit kertoo valheita mun selän takana. se on luuseri.
Kaveri numero 6.
EN VOI KESTÄÄ SITÄ. Mun toinen kaveri oli mun luona mut se oli riippuvaine nettii. Se oli MUN konella MUN huoneessa ja istu MUN tuolissa ja jou, en voinu ees KOSKEE MUN tietsikkaa! JOTEN, olin vihanen sille ja menin siis kutoselle kylää. Olin vihanen sille joka oli mun luona ja no, purin tunteeni kutoselle. Se oli älyn ymmärtäväine ja sano et se tyttö tekee samaa sille, kun se tunsi sen toisen myös. Kutonen oli tosi kiva ja kaikkee ja sitte, seuraavana päivänä, sain tietää et se oli menny sille, joka oli ollu mun luona ja kertonu tismallee saman tarinan jonka mä kerroin kutoselle ja sitte sano että mä oon JUORUKELLO. ETTÄ mä olin vihanen sille. En ikinä soittanu tai textannu sille enää. Että mä oon onnekas ettei se oo samas koulus kun mä. Vuoden tai parin päästä se textas: "mullon ikävä sua. Voinx mä tulla teille öö... ens viikolla?" OGHHHHHHHHH