OK, tää on epää. Isä anto jotaa vuos sitte MP3sen. Se on vähä nii ko... RIKKI. Se vaa ei oo hyvä, se sekottaa biisei iha iteksee! Outoo... joten, mä vähä nii ko kuukaus sen jälkee.... KADOTIN sen. UGH, tiiän, vastuutonta. Enne ko kadotin sen, isäl oli sellaa UPEE MP3!! Se oli huippu, PALJON parempi ko se jonka sain.... mut isä ei antanu sitä koska johto jolla sen sai liitettyy tietsikkaa oli kadonnu. Joten, isä lupas et saisin sen paremman MP3sen kun se löytäis sen johdon. MUT sitte kadotin sen mun MP3sen. Isä oli sillee et OK... mut koska en löytäny sitä mun MP3sta, isä anto sen paremman äidille, kun se löys sen johon. Sitte löysin sen mun MP3sen mun taskusta... (KIUUUSALLISTAAAAAAA) ja sitte sain sen takas ja kun pyysin sitä parepaa, ISÄ EI ANTANU SITÄ!!!! Se sano "se on nyt äitin. Pyyä siltä." Joten pyysin siltä. se sano: "eikö siinä sun omas ollu joku vika...?" Sitte ne alko paasata kuin PALJON AIKAA mulla on... pulma oli siinä, sen muisti on niin pieni että kaikki mun biiseistä ei mahu sinne. JOTEEN, haluun sen paremman a. koska se TOIMII HYVIN ja b. siihe mahtuu enemmi biisei... c. SE ON KÄTEVÄMPI..! Ja isä oli nii ko: "ei mtn voit käyttää omaas ja sulla on niin paljo aikaa et voit vaihtaa niitä biisejä ja kuunnella uusia ja vaihtaa ne takas ja kuunnella vanhoja..." TIETÄÄKÖ SE MITÄÄN TEINEISTÄ??? Haluun kuunnella KAIKKIA samana PÄIVÄNÄ. JOTEEEN tänään tajusin vian. Kun lisään sinne uusia biisejä, MP3 levittää sen toisien biisien PÄÄLLE ja tuhoaa ne. Joten, en voi kuunnella niitä jotka lisääminen tuhoaa ja ongelma ratkeaa vain jos poistan ne ja lisään ne taas ja sitten MP3 levittää ne biisit ja plaa plaa... Joten kerroin isälle. Arvaa mitä hän sanoi??????? HÄN SANOI OK. OK. OK!!!!!!!!! Näyttää siltä etten saa sitä parempaa mp3:sta. ARRGGGHHH... HEI, SE SENTÄS LUPAS..!


p.s. RAKASTAN Imogen Heappii!!! <333 IMMI ROKKAA!!! <3333