juhh juhhh nymmä pyyrän anteeks mun pitkii bloggauksii :P mullon ihan järkyn pitkii bloggauksii ja se on vähä sillee huono kun ei niitä jaksa lukee :O ja mitä oon kattonu muita blogei ni niis on järkysti enemmän KUVIA. Mullon öö... yhteen laskettuna... ykkönen muistiin... kakkonen viivan alapuolelle... NOLLA KUVAA. Jotenkaaa sorii jos on liika vähä kuvii. Yritän parantaa ♥ jos mä nyt ees saan ketää lukemaa vaik iha sama mä oon tottunu yksin höpöttämisee ^^ mie nyt vaa esitän kilttiä tyttöä jos joku sattuu eksymää tälle sivulle (demimainonnan jälkee... :D:D) ♥♥ muute, IHANAA kun kesä tuli. Alko olla jo vilu niistä pakkkkasista. I ♥ HELLE!!! melkee kolmeekymment astetta :O:O ihanaa huomen on taas hellle. Sitte sitä että "kaveri" nro 1 saa huutia kaverilistalta ja joutuu roskapönttöö. Tää likka on kyll'ästyny kiukkuseks nimittelyy. Sitte sitä että bloggauksia piisaa, VÄHINTÄÄN KERRA PÄIVÄS BLOGGAAN LUPAUS LUPAUS mutta kesäl sit ni 7.6. - ??? max. 20.6. ni ei katos onnistu. 7.6. - 13.6. hyppään bestikselle viikox ja niillei oo tietsikkaa. ♥ sitä tyyppii. 14.6. - ??? menen kesätöihi maatilalle ♥♥♥eläimet!!! ihanaaaaa saan herätä lehmän lannan hajuu ja harjaa hepat ja juosta koirie kaa... IHANAA mut ei sen enempi kun nyt on jo pitkä bloggaus :O mutta jatkan tota et joskus jos pääs soi joku ihana biisi ni kirjotan sen sillee lyhyeks blogiks et random random satelee. NYT ♥♥♥ moi ♥♥♥