Joten, nyt aloitan sähköisen päiväkirjani. Joten tässä sitä mennään -
Rakas päiväkirja
Mulla oli tosi pelottava päivä. Mun vatsa oli kipee ja mul oli tosi outoja tunteita. BTW oon 13. Mutta seiskalla. Aamulla olin kavereiden kanssa ja olin vähän niin kun ilonen. Nauroin nii ko kännis :O ja puhuin ihastuksistani ainoan ystäväni, joka tajuaa ihastuksien päälle, kanssa. Mulla on siis tosi paljon kavereit, mutta monet ei ymmärrä kun mulla on ihastus ja sillee. Joo... mulla oli ihan älyn ihana tunne. Sitte kolmen tunnin päästä näin mun ihastuksen treffaamassa. Meillä oli kyl ihania muistoja. Se oli ihastunu muhu ja mä siihe. Meil oli hauskaa ja kaikkee... sitte se alko treffaamaa. Se tuntuu aika surulliselt, tiiäx. Sitte mä tunsin itteni surullisesks. Surullinen, surullinen, SURULLINEN. Halusin syyä suklaata. Syyä sitä ja sit oksentaa. Alkaakoha mun menkat?